top of page
STRATEGIE,
LEIDERSCHAP,
CHANGE EN TEAMS
Je leest er meer over in de IMPACT on the Job-blogs.
6 minuten om te lezen
Veelvoorkomende oorzaken van conflicten op de werkvloer
Conflicten op de werkvloer zijn helaas een veelvoorkomend probleem. Ze kunnen de werksfeer negatief beïnvloeden en de productiviteit...
7 minuten om te lezen
Effectieve communicatie van bedrijfscultuur en waarden
Het communiceren van bedrijfscultuur en waarden is cruciaal voor het succes van een organisatie. Het helpt om iedereen op één lijn te...
8 minuten om te lezen
Het gebruik van feedback bij conflictoplossing
Feedback is een krachtig hulpmiddel bij het oplossen van conflicten. Het helpt mensen om beter te begrijpen wat er misgaat en hoe ze...
7 minuten om te lezen
Methoden voor het evalueren en verbeteren van team dynamiek
Het verbeteren van teamdynamiek is essentieel voor het succes van elke organisatie. Door verschillende methoden toe te passen, kunnen...
6 minuten om te lezen
Het gebruik van mediation en bemiddeling bij conflicten
Conflicten zijn een onvermijdelijk onderdeel van het leven. Of het nu op de werkvloer, binnen families of in de buurt is, conflicten...
6 minuten om te lezen
Gebruik van SWOT analyse voor strategie evaluatie
Een SWOT-analyse is een handig hulpmiddel om de sterke en zwakke punten van je bedrijf te ontdekken, evenals de kansen en bedreigingen in...
7 minuten om te lezen
De impact en voordelen van democratisch leiderschap
Democratisch leiderschap is een stijl waarbij de mening van het team centraal staat. In deze aanpak worden beslissingen genomen op basis...
7 minuten om te lezen
Definitie en basisprincipes van conflictbeheersing
Conflicten zijn een onvermijdelijk onderdeel van het leven, of het nu op het werk, thuis of in andere sociale situaties is. Het beheersen...
7 minuten om te lezen
Benchmarking technieken voor strategie evaluatie
Benchmarking is een krachtig hulpmiddel voor bedrijven om hun strategieën te evalueren en verbeteren. Door te vergelijken met de besten...
bottom of page